Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.Acestea sunt folosite pentru colectarea statisticilor anonime despre interactiunea utilizatorului cu site-ul.
OCPI Ilfov NU detine planuri cadastrale scara 1:500 si scara 1:1000.
 
OCPI Ilfov NU detine planuri cadastrale scara 1:500 si scara 1:1000. Eliberarea planurile de incadrare in zona se va face la scara 1:2000 sau 1:5000.
Completare informare 18.11.2024
 
In completarea informarii O.C.P.I. Ilfov din data de 18.11.2024, cu privire la sedinta de lucru ce se va organiza in data de 28.11.2024, incepand cu ora 10, la sediul O.C.P.I. Ilfov din Sos. Pavel D. Kiseleff, Nr. 34, Sector 1, Bucuresti, solicitam ca persoanele fizice autorizate sa realizeze lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei, in aplicarea prevederilor art. 3, alin. (5) din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu sediul pe raza judetului Ilfov, ce fac parte din asociatii profesionale din domeniul de specialitate, sa ne transmita asociatia din care fac parte, precum si datele de contact ale acestora.  
Citeste
In atentia persoanelor fizice autorizate de catre OCPI Ilfov.
 
Ca urmare a adresei A.N.C.P.I. nr. 46940/14.11.2024, inregistrata la O.C.P.I. Ilfov cu numarul 23032c/15.11.2024, prin care se solicita organizarea unei intalniri de lucru cu persoanele fizice autorizate sa realizeze lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei, in aplicarea prevederilor art. 3, alin. (5) din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu sediul pe raza judetului Ilfov si care nu sunt inregistrate in nicio asociatie profesionala din domeniul de specialitate, va informam ca, O.C.P.I. Ilfov organizeaza o intalnire de lucru, in data de 28.11.2024, incepand cu ora 10, la sediul din sos. Pavel D. Kiseleff, Nr. 34, Sector 1, Bucuresti.
 
Citeste
COMUNICAT DE PRESA
OCPI ILFOV, 14.11.2024
 
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Ilfov va incheia contracte de finantare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor pe sectoare cadastrale cu 21 de unitati administrativ-teritoriale (UAT) din cele 30 eligibile. Cele 21 de localitati care si-au exprimat intentia de a accesa fondurile puse la dispozitie de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI) au solicitat, in total, 3.360.000 de lei. Lucrarile de cadastru general sunt gratuite pentru cetateni si se desfasoara in cadrul Programului national de cadastru si carte funciara (PNCCF).
 
Primarii interesati sa inceapa sau sa continue lucrarile de cadastru general pe sectoare cadastrale pot incheia contracte de finantare cu OCPI Ilfov, incepand din data de 14.11.2024.
 
Pentru a beneficia de fondurile alocate de ANCPI, UAT-urile care vor semna contracte de finantare cu OCPI Ilfov trebuie sa gaseasca prestatori In termen de 60 de zile de la data semnarii contractului de finantare.
 
In cadrul celei de-a douasprezecea etape de finantare, fiecare UAT eligibil poate primi pana la 160.000 de lei pentru Inregistrarea proprietatilor In sistemul integrat de cadastru si carte funciara. Deschiderea cartilor funciare este gratuita pentru cetateni, fondurile necesare fiind asigurate din veniturile proprii ale Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI), prin OCPI Ilfov.
 
In prezent, din totalul de 40 de UAT-uri din judetul Ilfov, au fost cadastrate In proportie de suta la suta patru comune (UAT Copaceni, UAT 1 Decembrie, UAT Mogosoaia, UAT Vidra), iar In alte 32 de localitati se desfasoara lucrari de Inregistrare sistematica a imobilelor In cadrul PNCCF, atat la nivel de UAT (UAT Branesti, UAT Cernica, UAT Corbeanca, UAT Glina, UAT Stefanestii de Jos, UAT Tunari), cat si pe sectoare cadastrale.
 
PNCCF are drept scop Inregistrarea, gratuita pentru cetateni, a tuturor imobilelor (terenuri, cladiri) din Romania In Sistemul integrat de cadastru si carte funciara. Programul este finantat din veniturile proprii ale ANCPI, din fonduri europene nerambursabile, dar si din bugetul local al primariilor.
 
Mai multe informatii referitoare la PNCCF sunt disponibile pe pagina web a ANCPI, www.ancpi.ro.
 
Persoana de contact:
 
D-na. Gina-Bianca PAVEL
 
Purtator de cuvant
 
E-mail: if@ancpi.ro
 
Nefunctionalitate posta electronica (e-mail)
 
Va informam ca din cauza unor probleme tehnice, posta electronica (e-mail) a ANCPI si a institutiilor subordonate este partial functionala.
 
Din aceasta cauza mailurile adresate diverselor servicii / angajati din cadrul OCPI Ilfov vor fi trimise pe adresa de mail if@ancpi.ro.
Ordin 1498/2024 - Modificare Ordin 16/2019
 
A fost publicat Ordinului nr. 1498/2024 pentru modificarea si completarea Ordinului directorului general al ANCPI nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile sale subordonate.
 
Citeste Ordin 1498/2024
 
A fost instalata versiunea 1.7.5 a aplicatiei eTerra.
 
In aceasta versiune suprafata constructiilor se va completa cu o zecimala (conform ordinului 600/2023).
Anunt Umanitar
  Colega noastra, IONESCU Ioana in varsta de 47 ani, mama unui copil de 4 ani, avand functia de registrator de carte funciara in cadrul BCPI Buftea - OCPI Ilfov trece prin momente dificile din cauza unor probleme medicale grave fiind diagnosticata cu tumora cerebrala frontala dreapta cu evolutie imprevizibila si necunoscuta.
  A fost deja supusa interventiei chirurgicale si radioterapiei, insa pentru chimioterapie si alte tratamente postoperatorii are nevoie de medicamente care se gasesc doar in strainatate, costurile acestora fiind considerabile.
  Pana la acest moment, colegii din cadrul OCPI Ilfov au fost alaturi de familie si impreuna am reusit sa facem fata cheltuielilor necesare, insa perioada necesara tratamentului este de lunga durata si resursele financiare de care dispune familia sunt insuficiente. In aceste conditii, suntem nevoiti sa facem apel la solidaritatea dumneavoastra pentru a contribui cu donarea de fonduri si depunerea acestora in contul RON
RO09 INGB 0000 9999 1268 2432
deschis la INGB CENTRALA pe numele colegei noastre Ioana Ionescu.
  Orice contributie este utila si binevenita. In momentul de fata boala a recidivat, find necesara o noua interventie urgenta pe creier.
  Rugam din nou sa ne mobilizam pentru a ajuta!
  Va multumim pentru efortul dumneavoastra!
Decizie privind asigurarea locuintelor
 
Decizie privind punerea in aplicare a prevederilor art. I pct. 13 din Legea nr. 115/2023, care modifica art. 10 din Legea nr. 260/2008 privind asigurarea obligatorie a locuintelor impotriva cutremurelor, alunecarilor de teren si inundatiilor.
Citeste
Ordinul 1255 privind Ordinul 600/2023
 
Ordinul 1255/2023 privind modificarea si inscrierea in evidentele de cadastru si carte funciara.
Citeste
Regulamentul de receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, actualizat 01 august2023.
Citeste
Precizari cu privire la aplicarea Regulamentului
 
Precizari cu privire la aplicarea Regulamentului de receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr. 600/2023.
Citeste
Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 600/2023 pentru aprobarea Regulamentului de receptie si inscriere in
evidentele de cadastru si carte funciara
 
A intrat in vigoare noul Regulament de receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI) continua actualizarea, simplificarea si corelarea actelor normative din domeniul specific de activitate. Noul Regulament de receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr.125 si 125BIS din 14.02.2023. incepand cu aceeasi data, Regulamentul de avizare, receprie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 700/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, a fost abrogat.
Citeste
Asocierea noilor servicii in aplicatia informatica eTerra
 
Precizari referitoare la modalitatea de asociere in aplicatia eTerra a noilor coduri de servicii introduse prin Ordinul nr. 599/2022 pentru completarea si modificarea Ordinului 16/2019.
Citeste
Anunt umanitar
 
Colega noastra, IONESCU Ioana in varsta de 45 ani, mama unui copil de 2 ani, avand functia de registrator de carte funciara in cadrul BCPI Buftea - OCPI Ilfov trece prin momente dificile din cauza unor probleme medicale grave fiind diagnosticata cu tumora cerebrala frontala dreapta cu evolutie imprevizibila si necunoscuta.
A fost deja supusa interventiei chirurgicale si radioterapiei, insa pentru chimioterapie si alte tratamente postoperatorii are nevoie de medicamente care se gasesc doar in strainatate, costurile acestora fiind considerabile.
Pana la acest moment, colegii din cadrul OCPI Ilfov au fost alaturi de familie si impreuna am reusit sa facem fata cheltuielilor necesare, insa perioada necesara tratamentului este de lunga durata si resursele financiare de care dispune familia sunt insuficiente.
In aceste conditii, suntem nevoiti sa facem apel la solidaritatea colegilor pentru a contribui cu donarea de fonduri si depunerea acestora in contul in RON - RO09INGB0000999912682432 deschis la INGB CENTRALA pe numele colegei noastre Ioana Ionescu.
Orice contributie este utila si binevenita.
Va multumim pentru efortul dumneavoastra!
contul in RON - RO09INGB0000999912682432 deschis la INGB CENTRALA
Informare activitate econominca PFA
 
Va informam ca in data de 09 mai 2022, a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Legea nr. 125/2022 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale (Ordonanta nr. 44/2008), care introduce un nou articol referitor la vechimea in specialitate dobandita de persoanele fizice autorizate sa desfasoare activitati economice in temeiul prezerntei ordonante de urgenta.
... codul CAEN principal de activitate trebuie sa fie 7112...
Citeste
Comunicat de presa - PNCCF
 
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Ilfov a incheiat contracte de finantare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor pe sectoare cadastrale cu 25 unitati administrativ-teritoriale din cele 31 eligibile. Suma totala alocata pentru inscrierea proprietatlor din judetul Ilfov in evidentele de cadastru si carte funciara, in anul 2022, este de 4.319.986 lei. Lucrarile de cadastru general se desfasoara in cadrul celei de-a opta etape de finantare a Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF). Deschiderea cartilor funciare este gratuita pentru cetateni, fondurile necesare fiind asigurate din veniturile proprii ale Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI), prin OCPI Ilfov.
Citeste
Noi functionalitati pentru sistemul ROMPOS
  Centrul National de Cartografie (CNC) pune la dispozitia utilizatorilor doua functionalitati noi ale Sistemului romanesc de determinare a pozitiei (ROMPOS). Cele doua module noi ("Analiza activitate" si "Descarcare jurnal") ofera posibilitatea de a vizualiza/descarca masuratorile GNSS (Global navigation satellite system) realizate cu tehnologia RTK, direct din aplicatia de administrare, imediat dupa incheierea sesiunii de masuratori in teren.
Citeste
Completare Anexa 1.31
Cererea de receptie si inscriere
  Avand in vedere dispozitiile art. 28(1) alin. 6 din Legea nr. 264/2021 privind modificarea si completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 va aducem la cunostinta urmatoarele:
  Incepand cu data de 11.11.2021 cererile inregistrate online si a inscrisurilor anexate acestora vor avea in continutul anexei 1.31 (Cererea de receptie si inscriere) urmatoarea precizate:
  "Originalul sau copia legalizata a documentelor anexate cererii se pastreaza permanent la:
    [_] solicitant, respectiv dl./dna. ......
    [_] deponent, respectiv dl./dna. ...."
  In lipsa mentiunii pe cerere se va emite referat de completare.
Daca lipsa mentiunii nu este completata in termenul acordat cererea se va respinge.
Activitate Comisie Autorizare
  Avand in vedere Decizia O.C.P.I. Ilfov nr. 120 din 14.04.2021 privind incetarea suspendarii si reluarea activitatii Comisiei de Autorizare, a sustinerii examenelor de autorizare pentru persoane fizice, precum si a intocmirii de catre salariati a rapoartelor de verificare ale persoanelor juridice care solicita autorizarea, incepand cu data de 14.04.2021 se reia activitatea Comisiei de Autorizare numita prin Decizia Directorului O.C.P.I. Ilfov nr. 514 din 10.06.2020 cu modificarile si completarile ulterioare, sustinerea examenelor de autorizare pentru persoane fizice, precum si intocmirea de catre salariati a rapoartelor de verificare ale persoanelor juridice care solicita autorizarea.
In atentia persoanelor juridice autorizate
  Ca urmare a numeroaselor sesizari cu privire la neindeplinirea / schimbarea conditiilor de autorizare a persoanelor juridice autorizate de ANCPI pe toata durata de valabilitate a certificatului de auotorizare, precum si constatarea faptului ca o persoana juridica utilizeaza la solicitarea autorizarii aceeasi dotare tehnica si aceeasi persoana fizica autorizata cu nirma intreaga la alte firme deja autorizate, va informama cu privire la urmatoarele prevederi legale:
Citeste
.
Procesul de upgrade al sistemului ROMPOS a fost finalizat
  Sistemul ROMPOS a fost actualizat la o noua versiune a softului de administrare, facandu-se cu aceasta ocazie si un upgrade al configuratiei serverelor. Noua configuratie ofera urmatoarele avantaje utilizatorilor:
 - Acoperire si disponibilitate crescuta;
 - Timpi de initializare mai mici;
 - Productivitate sporita;
 - Precizie si acuratete ridicata.
  Acest upgrade nu modifica configuratia existenta si aduce noi produse disponibile prin portul 2101: Test_iMAX_MSM4 si RO_VRS_MSM4 dedicate utilizatorilor cu rovere capabile Galileo si Nearest_CMR+ pentru utilizatorii de rovere Trimble. Configuratia actuala a produselor de timp real (servicii de corectie RTK) poate fi consultata.
aici
.
Suspendare Comisie Autorizare
  Avand in vedere Decizia OCPI Ilfov nr. 612/12.11.2020 privind suspendarea activitatii Comisiei de Autorizare, a sustinerii examenelor de autorizare pentru persoane fizice, precum si a intocmirii de catre salariati a rapoartelor de verificare ale persoanelor juridice care solicita autorizarea, incepand cu data de 12.11.2020 se suspenda activitatea Comisiei de Autorizare numita prin Decizia Directorului OCPI Ilfov nr. 514 din 10.06.2020, sustinerea examenelor de autorizare pentru persoanele fizice, precum si intocmirea de catre salariati a rapoartelor de verificare ale persoanelor juridice care solicita autorizarea, pe durata prelungirii starii de alerta.
Suspendare audiente director si reg sef
Decizia nr. 546
  DECIZIE nr. 546 din 22.07.2020 - privind instituirea unor masuri referitoare la desfasurarea activitatiilor de sustinere a audientelor la nivelul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Ilfov in scopul prevenirii si raspandirii noului tip de coronavirus.
Citeste
Comunicat de presa - OCPI Ilfov - 03.07.2020
  Un nou birou de relatii cu publicul al OCPI Ilfov va function, incepand de luni, 06 iulie 2020, la Buftea.
Citeste
Activitate Comisie Autorizare
  Incepand cu 15.06.2020 inceteaza suspendarea si este reluata activitatea Comisiei de Autorizare si a Echipei de control a activitatii persoanelor fizice si juridice sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, constituiete in cadrul OCPI IF.
Comunicat de presa
OCPI Ilfov - 12.06.2020
  Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Ilfov va relua activitatea de relatii cu publicul incepand cu data de 15.06.2020.
  Persoanele fizice si juridice autorizate sa execute lucrari de specialitate, notarii publici si celelate categorii de persoane care au acces, pe baza de user si parola, la sistemele informatice ale Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI) vor continua sa utilizeze aceste servicii on-line. Citeste
Propuneri modificare Ordin 107/2010
  Ca raspuns la solicitarea propunerilor persoanelor fizice si juridice cu privire la modificarea Ordinului 107/2010, pentru autorizarea si recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, avand in vedere adresa ANCPI nr. 21583/18.05.2020, inregistrata la OCPI Ilfov cu nr. 8763C/19.05.2020, asteptam sa transmiteti propunerile dumneavoastra cu privire la modificarea acestui ordin la adresa de mail gabriela.vartolomei@ancpi.ro pana la data de 02.06.2020.
Ministerul Finantelor Publice - Sprijinire Activitate Domeniul Cadastrului
  Scrisoarea deschisa din data de 23.03.2020 privind sprijinirea activitatii din domeniul cadastrului.
Citeste
Aplicarea prevederilor art. I din Ordonanta de urgenta nr. 61/2020 privind completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ
  Va aducem la cunostinta ca in data de 12 mai 2020 a fost publicata in Monitorul Oficial, PArtea I, nr. 381 Ordonanta de urgenta nr. 61/2020 privind completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
  Cererile de inscriere, receptie sau avizare se pot depune online prin intermediul sistemului informatic integrat, insotite in mod obligatoriu de inscrisuri justificative redate pe suport informatic, certificate de catre deponent prin semnatura electronica calificata.
  Pentru cererile astfel inregistrate de catre utilizatorii acreditati (cu user si parola) sa utilizeze sistemul informatic eTerra, in ederea solutionarii acestora nu mai este necesara transmiterea la Oficiile de Cadastru si Publicitate Imobiliara a actelor/inscrisurilor originale sau in copie legalizata, in format pe hartie.
 
Citeste
COMUNICAT DE PRESA 14.05.2020
  In scopul prevenirii si limitarii raspandirii CORONAVIRUSULUI (COVID-19), activitatea de relatii cu publicul (audiente, registratura si ghisee) din cadrul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Ilfov ( OCPI ILFOV) se va desfasura, in continuare, prin corespondenta, folosindu-se mijloacele de comunicare electronice sau posta.
 
De asemenea, solicitantii pot primi informatii referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI ILFOV (www.ocpiilfov.ro), dar si prin intermediul unui call-center, care va functiona de luni pana joi in intervalul orar 8.00 - 16.30 si vineri intre orele 8.00 - 14.00. Audientele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.
 
Toate aceste masuri au scopul de a proteja publicul ai salariatii, in egala masura. Va multumim pentru intelegere.
 
Precizam ca vom anunta in timp util reluarea activitatii cu publicul la registratura ai ghiaeele OCPI ILFOV.
 
Totodata, reiteram faptul ca partenerii noatri pot efectua, in continuare, online toate operatiunile necesare.
 
Citeste Comunicat 14.05.2020
Ordinul 1207/22.04.2020
  In Monitorul Oficial nr. 346/29.04.2020 a afost publicat Ordinul nr. 1207/22.04.2020 privin modificarea si completarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 700/2014.
Citeste Ordin 1207 Citeste Regulament 700
Tiparire Documente Eliberate
  Dupa finalizarea procesarii documentatiei cadastrale persoanele autorizate sunt rugate sa descarce si sa tipareasca documententele eliberate.
  Documentele rezultate se vor atasa documentatiei tiparite ce urmeaza sa fie depusa la registratura OCPI Ilfov dupa terminarea starii de urgenta.
Ordin 1210 privind stabilirea tipului de semnatura electronica
Suspendarea Comisiei de Autorizare si a Echipei de Control
  Pe perioada suspendarii programului de lucru cu publicul a OCPI Ilfov, se suspenda activitatea Comisiei de Autorizare si a Echipei de Control a activitatii persoanelor fizice si juridice autorizate sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei.
In atentia persoanelor autorizare
Informare
  Informare in atentia persoanelor fizice autorizate.
Informare.
In atentia persoanelor autorizare
Audiente Inginer Sef
  Avand in vedere suspendarea audientelor persoanelor autorizate, la sediul oficiului teritorial, masura adoptata in scopul prevenirii si limitarii raspandirii Coronavirusului, pentru a veni in sprijinul persoanelor autorizate acestea pot solicita lamuriri cu privire la documentatiile cadastrale respinse sau alte probleme intampinate la serviciul Cadastru prin completarea formularului de audienta cu toate datele si transmiterea acestui formular pe adresa de e-mail Sef Serviciu Cadastru anca.musceleanu@ancpi.ro, urmand ca raspunsul sa fie comunicat tot pe e-mail.
Descarca formular audienta.
Documentatie Originala
  Documentatia cadastrala completa, in original, se va arhiva OBLIGATORIU de catre persoana fizica/juridica autorizata care a intocmit-o, aceasta urmand sa fie transmisa oficiului teritorial conform unui plan care va fi comunicat ulterior.
Pentru a veni in sprijinul oficiului teritorial sunteti rugati ca pe coperta dosarului sa inscrieti numarul de inregistrare primit, localitatea si numarul cadastral in cazul admiterilor.
  Pentru respingeri : numarul de inregistrare primit, localitatea si mentiunea respingere.
  La anulari de numere cadastrale: numar de inregistrare primit, localitatea si mentiunea anulare numar cadastral. Dosarul trebuie sa contina si exemplarele in original ale documentatiilor pentru care s-a cerut anularea.
  Completare:   Dupa finalizarea procesarii documentatiei cadastrale persoanele autorizate sunt rugate sa descarce si sa tipareasca documententele eliberate.
  Documentele rezultate se vor atasa documentatiei tiparite ce urmeaza sa fie depusa la registratura OCPI Ilfov dupa terminarea starii de urgenta.
Informare privind PADurile semnate electronic
  La inregistrarea cererilor in eTerra 3 introduceti in tabul "Documente" fisier pdf separat cu PADul semnat electronic.
  In cazul documentatiei de dezmembrare/alipire, dupa avizarea documentatie cadastrale si semnarea electronica a PADurile de catre inspector, persoana fizica autorizata va trimite in format electronic fisierele notarului ce va realiza intabularea.
Comunicat de presa
OCPI Ilfov, 31 martie 2020
  Masurile luate de OCPI Ilfov la jumatatea lunii martie, in scopul prevederii si limitarii raspandirii noului coronaviru se prelungesc pe intreaga durata a starii de urgenta.
Citeste Comunicat.
Indrumar privind atasarea fisierelor
dwg/dxf in aplicatia eTerra3
  Pentru atasarea fisierelor dwx/dxf in aplicatia eTerra3 urmati pasii din urmatorul indrumar.
Citeste
Ghid de indrumare privind accesul online
in sistemul informatic
  Ghidul de indrumare privind accesul online in sistemul informatic integrat de cadastru si carte funciara - eTerra - pentru inregistrarea cererilor utilizand semnatura electronica, pe perioada instituirii starii de urgenta.
  Documentele vor fi comunicate ulterior, dat nu mai tarziu de 30 de zile de la incetarea starii de urgenta, in conditiile prevazute la art. 28, din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
Citeste
Inregistrare Documentatie
  Pentru solicitarea serviciilor de cadastru si/sau publicitate imobiliara va rugam sa utilizati exclusiv procedura inregistrarii online a cererilor catre oficiile teritoriale din subordinea ANCPI. Pentru toate cererile plata va fi efectuata prin ordin de plata in conturile bancare aferente oficiilor de cadastru si publicitate imobiliara la care se inregistreaza cererea.
  La inregistrarea documentatiilor online toate documentele vor purta semnatura electronica calificata si vor fi atasate in format pdf, prin sistemul informatic eTerra.
  Documentatia cadastrala completa, in original, se va arhiva OBLIGATORIU de catre persoana fizica/juridica autorizata care a intocmit-o, aceasta urmand sa fie transmisa oficiului teritorial conform unui plan care va fi comunicat ulterior.
  DOCUMENTATIA TIPARITA NU SE TRANSMITE PRIN POSTA LA OFICIUL TERITORIAL!!!
  Precizam faptul ca cererile insotite de documente fara semnatura electronica calificata vor fi respinse.
  Documentele emise de oficiile teritoriale, cu semnatura electronica calificata, vor fi disponibile in sistemul informatic eTerra.
  Va informama ca functionalitatea "Facturare" este disponibila PFA-urilor. Folositi aceasta capabilitate pentru a inregistra in sistem documentul de plata cu care ati achitat tariful aferent cererii (ordin de plata, recipisa internet banking). Inregistrarea documentului de plata este conditie pentru trecerea cererii in lucru. Pentru a identifica mai usor plata, precizati in ordinul de plata la rubrica "obiectul platii", codul de inregistrare. In lista de acte includeti obligatoriu documentul de plata in format pdf, semnat electronic.
  Verificati in coltul din stanga sus al aplicatiei eTerra sa fie afisata versiunea 1.2.1. Daca este afisata alta versiunea apasati concomitent tastele CTRL si F5 .
  Instructiuni introducere ordin de plata Citeste.
Valabilitate acte
  Conform Decretului 195/16.03.2020 Anexa 1, Art. 14 - Se mentine valabilitatea documentelor eliberate de autoritatile publice care expira pe perioada starii de urgenta.
eTerra - Versiunea 1.2.0
  Avand in vedere situatia exceptionala, incepand din data de 16.03.2020, cererile de receptie / inscriere se inregistreaza exclusiv online si vor fi insotite de versiunea electronica a actelor care justifica receptie / inscrierea, semnate cu semnatura electronica certificata. Pentru semnarea, incarcarea fisierelor respective, verificarea validitatii semnaturii electronice, urmati instructiunile atasate in aplicatie. Documentele vor fi in format PDF, iar scanarea, unde este cazul, se va face la o rezolutie rezonabila, avand in vedere ca dimensiunea maxima acceptata este de 2MB. PADul (Planul de Amplasament si Delimitare) va fi inregistrat in categoria 'acte sub semnatura privata'. Instructiunile privind modalitatea de semnare electronica, de incarcare fisier respectiv verificarea validitatii semnaturii electronice regasiti in sectiunea HELP din aplicatia eTerra (Coltul dreapta sus).
  Verificati in coltul din stanga sus al aplicatiei eTerra sa fie afisata versiunea 1.2.0. Daca este afisata alta versiunea apasati concomitent tastele CTRL si F5 .
  Instructiuni semnare electronica fisier Citeste.
  Manual incarcare documente Citeste.
  Instructiuni verificare semnatura electronica Citeste.
 
OCPI Ilfov anunta ca programul cu publicul se suspenda pe perioada starii de urgenta si de alerta, cu posibilitatea reevaluarii ulterioare, iar inscrisurile
impreuna cu dovada platii tarifului in regim normal aferent se vor depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronica permise de lege (e-mail, fax), urmand ca orginalul acestor inscrisuri sa fie trasmis prin posta. - contul RO30TREZ701501503X017557 deschis la Trezoreria Sectorului 1.
PLAN DE MASURI
  - Notarii vor inregistra cererile online.
  - Persoanele fizice vor inregistra cererile online.
  - Tarifele cererilor se vor achita prin virament bancar.
  - Documentatiile se vor depune DOAR ONLINE.
REGISTRATURA OCPI IF
  OCPI Ilfov va aplica o serie de masuri in vederea prevenirii si limitarii Coronavirusului.
  Pentru evitarea deplasarilor la sediul OCPI Ilfov, va SOLICITAM sa trimiteti documentatiile utilizand
serviciile ONLINE si plata efectuata prin OP in contul RO30TREZ701501503X017557 deschis la Trezoreria Sectorului 1.
 
extrasele de informare si pentru extrasul din planul cadastral pe ortofotoplan utilizati aplicatia
ePaymant ANCPI pentru a le primi in format electronic.
 
Informatii puteti obtine la telefoanele 021/224.60.85, 021/224.61.58, 021/224.60.82, fax 021/224.60.84 si adresa de mail if@ancpi.ro.
Comunicat de presa
OCPI Ilfov, 10 martie 2020
  OCPI Ilfov va aplica o serie de masuri in scopul prevenirii si limitarii raspandirii Coronavirusului. Astfel, in periaoda 11 - 31 martie 2020, accesul publicului va fi permis doar in spatiul special rezervat din cadrul OCPI Ilfov / biroul de relatii cu publicul Cornetu, iar audientele vor fi acordate doar telefonic si prin email. De asememnea, pana la finalul acestei luni, persoanele autorizate si reprezentantii birourilor notariale nu vor mai avea acces decat in spatiul rezervat publicului.
Citeste Comunicat.
Consultare privind proiectul de ordin
-
  ANCPI a supus consultatii publice proiectul de ordin privind modificarea si completarea Regulamentului privind realizarea, verificarea si receptia lucrarilor sistematice de cadastru si inscriere din oficiu a imobilelor in cartea funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1/2020.
  Persoanele fizice autorizate sunt rugate sa formuleze si sa transmita propuneri in termenul legal.
  Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise, in format editabil, la adresa de email comunicare@ancpi.ro, in perioada 21 februarie - 02 martie 2020.
Achizitionare Extras de Plan Cadastral Pe Ortofotoplan - Aplicatia
ePaymant ANCPI
Fara deplasare la sediul OCPI Ilfov
  Utilizand aplicatia
ePaymant ANCPI
se pot achizitiona si extrase de plan cadastral pe ortofotoplan. Pentru imobilele de tip teren ce au geometrie activa in aplicatia integrata de cadastru si carte funciara eTerra3 generarea si furnizarea extrasului de plan cadastral pe ortofotoplan se face in momentul inregistrarii cererii. Cererile ce fac referire la imobile de tip teren ce nu au geometrie in aplicatia eTerra termenul de solutionare este de 3 zile lucratoare.
  Pentru utilizarea aplicatiei
ePaymant ANCPI
este necesara realizarea unui cont (pe baza unei adrese de mail valide) si plata serviciilor utilizand un card bancar.
  Aplicatia genereaza un fisier pdf semnat electronic, fisier pe care utilizatorul il poate tipari.
  Fiecare fisier generat de aplicatie detine si un cod de verificare ce poate fi verificat la adresa
Verificare cod ePaymant ANCPI   Verificarea existentei geometriei in aplicatia eTerra3 se poate realiza accesand
Geoportal ANCPI
Furnizare Extras de Plan Cadastral Pe Ortofotoplan - Aplicatia eTerra3
La sediul OCPI Ilfov
  Aplicatia eTerra3 a fost modificata, pentru imobilele de tip teren ce au geometrie activa in aplicatia eTerra3 extrasul de plan cadastral pe ortofotoplan este generat si furnizat de catre aplicatie in momentul inregistrarii cererii. Cererile ce fac referire la imobile de tip teren ce nu au geometrie in aplicatia eTerra termenul de solutionare este de 3 zile lucratoare.
  Verificarea existentei geometriei in aplicatia eTerra3 se poate realiza accesand
Geoportal ANCPI
Ordinul nr. 3470 / 2019 - Modificare Ordin 16/2019
  A fost publicat Ordinul nr. 3470/2019 privind modificarea si completarea Ordinului Directorului General al ANCPI nr.16/2009 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile sale subordonate - .
Citeste.
Ordinul nr. 3442 / 2019
  A fost publicat Ordinul nr. 3442/2019 privind modificarea si completarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 700/2014 - In vigoare de la 06 ianuarie 2020.
Citeste.
Informare privind stampilarea incheierilor si extraselor de carte funciara
  Avand in vedere prevederile Legii nr. 169/2019 pentru modificarea si completarea art. V din O.G. nr. 17/2015 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare si modificarea si completarea unor acte normative si adresa A.N.C.P.I. nr. 43660/11.10.2019, incepand cu data de 15.10.2019 nu se va mai aplica stampila institutiei pe incheierile si pe extrasele de carte funciara emise de O.C.P.I. Ilfov.
Citeste.
In atentia persoanelor fizice / juridice autorizate
  Avand in vedere disfunctionalitatile in ceea ce priveste exportul datelor incarcate in aplicatia eTerra, pentru reducerea timpului de verificare, va rugam sa atasati la fiecare dosar depus la OCPI Ilfov si un C.D. care sa contina planul de amplasament in format dxf / dwg (versiunea 2007).
Ordinul nr. 1764/2019 privind termenele de eliberare
  La 20 iunie 2019 intra in vigoare ordinul nr. 1764/2019 privind termenele de eliberare a documentelor si datelor rezultate din furnizarea serviciilor de catre ANCPI
Citeste.
Inchidere Registre Transcriptiuni si Inscriptiuni
  In Monitorul Oficial nr. 392 din 20 mai 2019, a fost publicata Legea nr. 105/2019 privind modificarea si completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative.
 
Una din modificarile importante este :
 
Art. III.
 
(1) La data intrarii in vigoare a prezentei legi, registrele de transcriptiuni si inscriptiuni se inchid, astfel incat nu vor mai fi efectuate inscrieri in aceste registre.
 
(2) Concomitent cu deschiderea cartilor funciare, pentru imobilele din regiunile de transcriptiuni si inscriptiuni se fac verificari inclusiv in vechile registre de publicitate imobiliara inchise conform alin. (1) si toate sarcinile valabile se transcriu in cartile funciare, cu scutire de plata tarifelor.
Citeste.
Infiintare Birou Relatii cu Publicul Cornetu
  Va informam ca incepand din 01 aprilie 2019, se va infiinta Biroul de Relatii cu Publicul Cornetu, avand sediul in localitatea Cornetu, in incinta Primariei Cornetu, sos. Alexandriei nr. 140.
IN ATENTIA NOTARILOR
Eliberare automata a EXTRASELOR DE AUTENTIFICARE
  La inregistrarea extraselor de autentificare acestea sunt emise automat de aplicatie daca imobilul respectiv are identificator electronic (IE) in aplicatia eTerra.
  Exceptiile de la aceasta eliberare automata sunt:   - daca cel putin unul din imobilele introduse nu este convertit (nu are IE, are doar numar de CF vechi) atunci cererea intra in procesare manuala de catre asistent;
  - daca pentru cel putin unul din imobilele introduse exista o cerere in lucru atunci cererea intra in procesare manuala de catre asistent;
  - daca cel putin unul din imobile este 'nevalidat' (judetele de eterra1, Bucuresti, Ilfov si Dambovita) atunci cererea intra in procesare manuala de catre asistent;
  - daca pentru imobilul selectat nu a fost anterior procesata nici o cerere (chiar daca e validat si electronic) atunci cererea intra in procesare manuala de catre asistent. Acesta este cazul cand imobilul provine din conversii fara cerere depusa si nu a fost eliberat extras atunci cererea intra in procesare manuala de catre asistent (pentru eventuale corectii de conversie, verificare L17...).
Ordin pentru modificarea anexei la Ordinul directorului general al ANCPI nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile sale subordonate
 
Ordin pentru modificarea anexei la Ordinul directorului general al ANCPI nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile sale subordonate
Citeste.
Decizie privind receptia documentatiei de apartamentare/subapartamentare
 
Decizie privind receptia documentatiei cadatrale de apartamentare/subapartamentare/reapartamentare si inscrierea in cartea funciara a operatiunii de apartamentare/subapartamentare/reaparatamentare
Citeste.
ANUNT - COD 3.1.2 - Servicii pozitionare GNSS in timp real
 
Avand in vedere dispozitiile Ordinulului Directorului General al ANCPI nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si institutiile sale subordonate, care intra in vigoare la data de 04.02.2019, va comunicam urmatoarele cu privire la serviciile cod 3.1.2. - Servicii pozitioanare GNSS in timp real:
 
- Modalitatile de plata sunt:
    - Online - prin sistemul de plata electronic e-payment al ANCPI disponibil la adresa epay.ancpi.ro
    - Prin virament bancar astfel: in contul Centrului National de Cartografie RO57TREZ701501503X017556 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti, CUI 14057015, cu mentionarea Codului si Denumirii serviciului
 
- Atentie! Pentru serviciul cod 3.1.2. Servicii de pozitionare GNSS in timp real se va mentiona la momentul platii numarul de rovere pentru care solicita cont acces ROMPOS.
 
- Activarea serviciului se va furniza in termen de 1 zi lucratoare de la data confirmarii incasarii contravalorii serviciului in cont .
- In cazul platii prin virament bancar, o copie a ordinului de plata se va transmite prin email la adresa: plati@rompos.ro cu precizarea urmatoarelor informatii in mesaj: Numar / data document de plata, Numarul de rovere
Citeste.
Ordin privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile sale subordonate
  In data de 10 ianuarie 2019 a fost publicat in MO nr. 30 ODG nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si institutiile subordonate. Acesta intra in vigoare la data de 04 februarie 2019.
O parte din principalele prevederi ale ODG 16/2019 sunt:
 - documentele de plata se elibereaza pe numele beneficiarului;
 - tarifele se calculeaza fara fractiuni monetare, prin rotunjire in plus la leu;
 - achitarea tarifelor prin virament bancar se efectueaza numai in contul institutiei prestatoare, cu exceptiile prevazute de lege. Documentele care atesta achitarea tarifului in contul institutiei prestatoare vor putea fi utilizate pentru inregistrarea cererii, pana cel tarziu la sfarsitul lunii urmatoare de la data emiterii acestora;
 - pentru fiecare cerere depusa se emite un document de incasare distinct care se ataseaza la acesta, cuexceptia situatiei reglementate la art. 2 alin 5 si art 4 alin 2 din prezentul ordin
Citeste.
In Atentia Persoanelor Fizice Autorizate
Actualizarea Datelor Inscrie pe Certificatul De Autorizare
  Conform prevederilor art. 22 alin (2) si alin. (5) si art. 30 alin. (2) si alin(5) din Regulamentul privind autorizarea si recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 107/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, sediul inscris pe certificatul de autorizare/recunoastere a autorizarii este cel declarat de persoana fizica/juridica, iar comunicarile/convocarile/verificarile dispuse de ANCPI/CNC/OCPI se vor face la acest sediu
  Avand in vedere prevederile mentionate anterior persoanele fizice/juridice autorizate care solicita schimbarea certificatului de autorizare pentru a actualiza datele inscrise pe acesta, inclusiv numele persoanei fizice/denumirea firmei, vor depune un dosar la oficiul teritorial pe raza caruia au inregistrat sediul/sediul social actual.
Citeste.
Utilizarea Extrasului de Informare Obtinut OnLine
  ANCPI si Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date a semnat un protocol in baza caruia se vor accepta extrasele de carte funciara emise online ca dovada a adresei de domiciliu in vederea eliberarii actelor de identitate.
  Depunerea cererii pentru obtinerea extrasului online poate fi facuta aici:
http://epay.ancpi.ro
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
  A fost publicat Ordinul nr. 423/2018 privind modificarea si completarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 700/2014, si modificarea Ordinului directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 1.738/2015 privind aprobarea termenelor de eliberare a documentelor si datelor rezultate din furnizarea serviciilor de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si unitatile sale subordonate .
Citeste.
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
  La imobilele teren, unde au fost emise autorizatii de construire, va rugam sa aveti in vedere ca la inscrierea constructiilor sa va asigurati ca toata constructia - impreuna cu toate elementele componente de ex: terase, scari acces, balcoane, subsol, s.a. - se regaseste pe imobilul teren pe care se solicita inscrierea.
  Solicitam acest lucru deoarece ne-am confruntat cu situatia in care imobilul teren a fost dezmembrat si apoi la inscrierea constructiei pe lotul rezultat in urma dezmembrarii, s-a constatat ca aceasta nu se regasea in intregime pe acest lot.
  Astfel, va rugam sa aveti in vedere art. 100 din Ordinul 700/2014 ’’ Inscrierea in evidentele de cadastru si carte funciara a unei constructii edificate pe mai multe terenuri ce au limite comune este conditionata de efectuarea in prealabil a unei operatiuni de alipire, din care sa rezulte un singur imobil.’’
  Conform art. 48. al. (1) din Ordinul 700/2014, planurile anexa la autorizatia de construire vizate spre neschimbare sa fie conform cu originalul.
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
CE REALIZEAZA LUCRARI DE CADASTRU SISTEMATIC
  Pe siteul www.ancpi.ro a fost publicata versiunea 1.0.0.4 a programului Generare CG.
Acceptare Extrase Online
  Un numar de 11 institutii de credit accepta extrasele de carte funciara online pentru informare. Acestea sunt: BCR, BCR Banca pentru Locuinte, EximBank, BRD GSG, Banca Romaneasca, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, ING Bank, Libra Bank, Unicredit Bank.
  Depunerea cererii pentru obtinerea extrasului online poate fi facuta aici:
http://epay.ancpi.ro   Verificarea realitatii informatiilor din extrasul de carte funciara pentru
informare eliberat online se poate face accesand pagina de internet a ANCPI, sectiunea www.ancpi.ro/verificare .
  Citeste informare:
Citeste.
CEC BANK A INCEPUT SA ACCEPTE SI EXTRASE DE CARTE FUNCIARA ELIBERATE ONLINE
  CEC Bank accept si extrase de carte funciara eliberate online de Autoritatea Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara
(ANCPI) pentru analiza documentelor de proprietate si publicitate imobiliara.
Clientii trebuie sa achizitioneze online extrasele de pe site-ul ANCPI, urmand sa le prezinte CEC Bank in maximum 30 de zile de
la emitere.
 
"Prin acest demers, aflat in faza pilot, CEC Bank vine in intampinarea clientilor care solicita credite garantate cu ipoteci pe
imobile, eliminand timpul petrecut de acestia la oficiile de cadastru si publicitate imobiliara. In acord cu obiectivele asumate,
banca noastra face astfel un nou pas in directia digitalizarii si simplificarii experientei clientului", a declarat Radu Gratian
Ghetea, Presedinte-Director General CEC Bank.
Citeste.
In atentia persoanelor fizice autorizate
  In Monitorul Oficial, Partea I nr. 738bis din 14 septembrie 2017 a fost publicat Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1171/2017 privind modificarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 700/2014.
Citeste.
Utilizarea extraselor de carte funciara pentru informare eliberate prin intermediul platformei e-payment
  In vederea cresterii nivelului de accesibilitate la serviciile si informatiile publice pentru toti cetatetii, ANCPI a dezvoltat si
operationalizat o platforma online pentru furnizarea serviciilor sale. Platforma este disponibila la adresa http://epay.ancpi.ro si in acest
moment permite obtinerea extraselor de carte funciara pentru informare.
  Aplicatia este accesat de un numar tot mai mare de beneficiari, ca urmare a faptului ca extrasele de carte funciara pentru informare sunt
solicitate de catre diverse autoritati, insitutii publice si private, persoane fizice/juridice autorizate etc.
  Astfel, cetateanul cumpara un extras de carte funciara pentru informare onlie, tipareste acest extras si il ataseaza dosarului solicitat de
o entitate; in analiza dosarului, reprezentatului entitatii verifica realitatea informatiilor din extrasul de carte funciara pentru
informare eliberat online, accesand pagina de internet a ANCPI, sectiunea www.ancpi.ro/verificare .
  In acest context, extrasle de carte funciara pentru informare obtinute prin platforma e-payment pot fi anexate in format de hartie ca piesa
la dosarele de inscriere in evidentele de cadatru si/sau carte funciara la birourile teritoriale.
Citeste informare.
In atentia persoanelor fizice autorizate
  In urma discutiilor purtate in data de 10.03.2017 la USAMV Bucuresti la intalnirea dintre persoanele fizice autorizate membre a UGR si conducerea OCPI Ilfov s-a luat decizia ca in ultima zi de joi a fiecarei luni sa se desfasoare intalniri ale persoanelor fizice autorizate care realizeaza lucrari pe raza Judetului Ilfov cu echipa de conducere si inspectorii OCPI, la sediul OCPI Ilfov.
  Tema intalnirii: discutarea si gasirea solutiilor unitare la problemele generale privind realizarea si receptia lucrarilor de cadastru sporadic si sistematic.
  Conform Protocolului de colaborare dintre ANCPI si UGR, urmeaza ca la aceste intalniri sa participe persoane fizice autorizate, membre sau nemembre ale UGR.
Citeste.
Anunt UGR 08 din 06.02.2016
  Uniunea Geodezilor din Romania a primit din partea Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara in data de 01 februarie 2017, serviciul comunicare, un email prin care suntem anuntatii ca este supus dezbaterii publice Proiecutl de Ordinl al directorului general al ANCPI privind aprobarea Regulamentului privind autorizare si recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice care realizeaza si verifica lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei.
Citeste.
Propuneri privind Regulamentul de autorizare
  Avand in vedere ca la nivelul ANCPI s-a inregistrat un numar mare de propuneri si observatii la "Proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea si recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice carea realizeaza si verifica lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei" afalt in dezbatere publica, precum si faptul ca o serie de institutii si/sau persoane fizice sau juridice si-au exprimat intentia de a formula observatii, va comunicam ca termenul in care pot fi transmise propuneri/observatii s-a prelungit pana la data de 10.02.2017.
  Propunerile/observatiile pot fi transmise pe siteul ANCPI la sectiunea Informatii publice/Legislatie/Dezbatere publica.
  De asemenea, propunerile/observatiile transmise ulterior termenului de 10.02.2017 nu vor fi luate in considerare.
Citeste.
In atentia tuturor colaboratorilor OCPI Ilfov
(BNP- uri, PFA- uri, persoane juridice si fizice etc.)
  Va comunicam ca incepand cu data de 30.01.2017 noul cont al Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Ilfov este:
RO30TREZ701501503X017557
  deschis la Trezoreria Sectorului 1.
  Codul unic de inregistrare fiscala (CUI) ramane acelasi 10086689.
  Redupunerea dosarelor respinse in eTerra2 se face prin inregistrare directa in eTerra3, fara a se apasa butonul redepunere.
  La observatii se va preciza ca dosarul este redepus.
IMPLEMENTARE ETERRA 3
14 noiembrie 2016
  Informare privind sistarea inregistrarii cererilor in RGI din cadrul OCPI Ilfov.
Citeste.
IMPLEMENTARE ETERRA 3
14 noiembrie 2016
  Va aducem la cunostinta ca sistarea inregistrarii cererilor in RGI va avea loc in perioada 08 - 11 noiembrie 2016, in vederea pregatirii implementarii proiectului eTerra 3, care va incepe la data de 14.11.2016 si luarii masurilor organizatorice care se impun.
Citeste.
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
CURSURI INSTRUIRE ETERRA3
  Informare privind cursurile din perioada 31.10-2016 - 02.11.2016.
Citeste.
CURSURI INSTRUIRE ETERRA3
  In vederea implementarii in bune conditii a aplicatie eTerra 3, ANCPI va organiza in zilele de 28.10.2016 si 01.11.2016, la sediul UNNPR, Centrul de Conferinte Auditorium Pallady din Bld. Theodor Pallady, nr. 40G, sector 3 Bucuresti, cursuri de instruire cu delegatii notariali, iar in zilele de 31.10.2016 si 02.11.2016 cursuri de instruire cu persoanele fizice autorizate, cate 2 cursuri in fiecare dintre aceste zile, in intervalul orar 10-13, respectiv 14-17.
Citeste.
Anunt privind consultarea de piata cu nr. MC0001271
  Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI) intentioneaza sa demareze achizitia de servicii de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara in 60 UAT-uri. Pentru a estima cat mai corect si aproape de nivelul pietei de profil bugetul achizitiei, respectiv pretul/ha a serviciilor de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara, ANCPI a publicat in data de 09.09.2016 pe site-ul www.e-licitatie.ro. anuntul privind consultarea de piata cu nr. MC0001271.
  Pentru informatii detaliate, va rugam sa accesati www.e-licitatie.ro   Citeste invitatia privind consultarea pietei www.ancpi.ro
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
CE REALIZEAZA LUCRARI DE CADASTRU SISTEMATIC
  Pe siteul www.ancpi.ro a fost publicata versiunea 1.0.0.2 a programului Generare CG.
Pentru evitarea problemelor ce pot aparea la verificare este nevoie de revalidarea (salvarea) fisierelor cgxml salvate cu versiunea anterioara.
www.ancpi.ro
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
Actualizare / Completare date contact
  Avand in vedere faptul ca aplicatia ETerra 3 este in curs de implementare in cadrul oficiilor teritoriale, va comunicam faptul ca pentru acordarea accesului online pentru inregistrarea cererilor este necesara furnizarea de user si parola pentru persoanele autorizate.
  Furnizarea acestora este conditionata de existenta in aplicatia informatica care gestioneaza datele referitoare la autorizati a unei adrese de email valida si a unui numar de telefon de contact.   Va rugam sa verificati pe siteul www.ancpi.ro la sectiunea Autorizati datele de contact si in situatia in care acestea nu sunt completate sau nu mai sunt de actualitate sa depuneti la OFICIUL TERITORIAL CARE V-A AUTORIZAT o solicitarea de actualizare / completare a datelor.
  In cazul in care se solicita actualizarea / completarea adresei de email si a numarului de telefon se va depune o cerere semnata si stampilata de PFA autorizata. Daca se solicita si actualizarea adresei de domiciliu, cererea va fi insotita de o copie a actului de identitate.
  Adresa de email a unei persoane fizice autorizate trebuie sa fie unica la nivelul aplicatiei informatice care gestioneaza datele referitoare la persoanele autorizate.
  Cererile de actualizare / completare a datelor se vor depune la OFICIUL TERITORIAL CARE V-A AUTORIZAT si se vor solutiona de catre secretarul comisiei de autorizare.Citeste.
Ordin privind aprobarea termenelor pentru solutionarea
  Va informam ca in MOF al Romaniei, Partea I nr. 583/01.08.2016 :
- Ordinul directorului general al ANCPI nr. 819/2016 privind aprobarea procedurii si a modalitatii de alocare a sumelor precum si raportarea de catre beneficiari a stadiului de executie a lucrarilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica initiate de unitatile administrativ - teritoriale.
Citeste.
In atentia persoanelor fizice autorizate
  Este obligatoriu ca la redepunerea unui dosar autorizatul sa apese butonul "Redepunere", buton activ la vizualizarea cererii respinse in aplicatia RGI.
Pentru cererile ce sunt redepuse fsrs ca butonul "Redepunere" ss fie apssat se va percepe tariful initial.
Ordinele 415 si 418 privind PNCCF
  In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 313/22.04.2016 au fost publicate ordinele nr. 415 si 418 privind PNCCF.
Citeste.
In atentia persoanelor fizice autorizate si a notarilor publici
Link acces aplicatia RGI pentru depunerea dosarelor
  Va informam ca a fost schimbata adresa de acces la aplicatia RGI dedicata persoanelor fizice autorizate si notarilor.
 
 
Noua adresa este:    
  Pana la finalizarea operatiunilor de implementare a noii adrese puteti folosi si vechea adresa.
Acceseaza vechea adresa:
Acceseaza  
  In functie de browserul utilizat de dumneavoastra pot aparea mesaje ca siteul nu este sigur. Apasati butonul "ADVANCED" si adaugati noua adresa web la siteuri de incredere.  
  Este posibil ca pana la finalizarea implementarii sa existe momente cand aplicatia este indisponibila. In acest caz va sugeram sa reincercati accesarea programului in cateva minute.
  Va multumim pentru intelegere!
Ordin privind aprobarea termenelor pentru solutionarea
  In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 92/08.02.2016 a fost publicat Ordinul pentru modificarea si completarea Ordinului Directorului General al ANCPI nr 1738/2015 privind aprobarea termenelor pentru solutionarea cererilor care au ca obiect furnizarea serviciilor de catre ANCPI.
Citeste.
Proiect de Lege privind Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara
  Pe siteul Ministerului Dezvoltatii Regionale si Administratiei Publice a fost publicat proiectul de lege privin Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara.
Citeste.
In atentia persoanelor fizice autorizate
  Incepand de luni 08 februarie 2016 persoanele fizice autorizate pot solicita audienta la inspector, in zilele de marti si joi intre orele 9-10, pentru dosarele aflate in lucru.
Stampila OCPI Ilfov Aplicata Lucrarilor cu Flux Intrerupt
  Incepand cu data de 05.01.2016 dosarele avizate de dezmembrare, comasare, receptiile tehnice si avizele de incepere lucrari se vor elibera avand aplicata stampila rotunda a OCPI Ilfov. Incepand cu aceasta data aceste PADuri vor avea valabilitate doar avand aplicata aceasta stampila.
In atentia persoanelor fizice autorizate
Inregistrare documentatii actualizare
  Documentatiile cadastrale se inregistreaza pe serviciul 252 (Rectificare limite imobil) numai in cazul in care se modifica hotarul dintre cel putin doua documentatii cadastrale - vezi art. 104 (ordin 700).
  In cazul in care se modifica suprafata se va depune documentatia pe serviciul 254 (Rectificare limite imobil).
  In cazul in care sunt modificari ce nu implica modificarea de suprafata (forma, dimensiuni) si nu fac obiectul art. 104 (Ordin 700), documentatia se inregistreaza pe serviciul 262 (Extindere/desfiintare constructii si actualizare informatii tehnice).
In atentia persoanelor fizice autorizate
Completarea planului de amplasament si delimitare - anexa 1.35
  La completarea planului de amplasament si delimitare a imobilului (Anexa1.35) pentru terenurile aflate in intravilan la Adresa Imobilului se va completa satul (acolo unde este cazul - corespondentul localitatii din fisierul cp), strada si numarul (acolo unde este cazul), tarlaua si parcela.
  In campul UAT se va completa comuna sau orasul
(Vezi exemplul 1).
  Pentru UATurile unde nu sunt mai multe sate se va completa numele localitatii care va aparea si la UAT
(Vezi exemplul 2).
  Informatiile existente in PAD se vor gasi completate si in fisierul cp.
  Pentru orice modificare adusa adresei imobilului fata de PADul avizat anterior este nevoie de dosar de actualizare informatii tehnice.
  La dezmembrari si alipiri nu se pot face modificari ale adresei imobilului.
Existenta extrasului de informare la depunerea dosarelor cadastrale
  Incepand cu data de 23 noiembrie 2015 dosarele depuse de catre persoanele fizice autorizate vor contine obligatoriu extrasul de informare.
Nu se mai accepta depunerea cererii pentru extrasul de informare in acelasi timp cu cererea de actualizare, dezmembrare, alipire.
  Inregistrarea cererilor pentru extrasele de informare se va face online de catre persoana fizica autorizata iar depunerea acestora la registratura se va face cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare.
REDEPUNERE DOSARE RESPINSE
  In conformitate cu prevederile art. 39, alin 8 din ordinul Directorului General al ANCPI nr. 700/2014 cererea respinsa poate fi redepusa, in limita cererii initiale si fata a putea fi completata cu noi capete de cerere, o singura data, in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicarii respingerii cererii, fara plata unui tarif suplimentar pentru redepunere.
  Ulterior implinirii acestui termen, redepunerea se tarifeaza.
  Documentatia anexata cererii de redepunere trebuie sa contina copia incheierii de respingere si toate celelalte documente a caror lipsa a justificat solutia de respingere a cererii.
  Noua cerere primeste un numar de inregistrare si se formeaza un nou dosar.
  Pentru redepunerea dosarelor autorizatul va apasa butonul "Redepunere", buton activ la vizualizarea cererii respinse in aplicatia RGI.
Hotarare privind aprobarea Programului national de cadastru si carte funciara 2015 - 2023.
  Hotarare privind aprobarea Programului national de cadastru si carte funciara 2015 - 2023.
Citeste
Modul de tarifare pentru solicitarile de informatii
  Informatii privind modul de tarifare pentru solicitarile de informatii gasiti in adresa ANCPI 8691/12.05.2015.
Citeste
In atentia persoanelor fizice autorizate
  La documentatiile care implica depunerea autorizatiei de construire este necesar sa atasati si celelalte documente care fac parte din autorizatia de construire: "Documentatia tehnica - D.T. (D.T.A.C. + D.T.O.E. sau D.T.A.D.) - vizata spre neschimbare - impreuna cu toate avizele si acordurile obtinute, precum si punctul de vedere/actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului, face parte integranta din prezenta autorizatie."
In atentia persoanelor fizice autorizate Privind alterarea numelui persoanei fizice autorizate in aplicatia RGI
  In atentia persoanelor fizice autorizate - privind alterarea numelui persoanei fizice autorizate in aplicatia RGI
Citeste
Programul privind controlul persoanelor juridice autorizate
  Programul privind controlul persoanelor juridice autorizate de catre ANCPI pentru anii 2014-2015.
Citeste
In atentia persoanelor fizice autorizate
  Persoanele autorizate se pot inscrie in audienta la Inginerul Sef. Audientele au loc in fiecare zi de joi intre orele 13 - 15. Inscrierile se fac in prealabil la interior 119.
In atentia expertilor tehnici judiciari
  Avand in vedere prevederile art. 9 din Ordinul nr. 1882/1044364 referitor la aprobarea regulamentului privind avizarea tehnica a expertizelor judiciare efectuate de expertii judiciari in specialitatea topografie, cadastru si geodezie, va informam ca programul de lucru al OCPI Ilfov cu expertii tehnici judiciari este in fiecare joi intre 13 - 15.
  Precizam ca trebuie sa va prezentati facand dovada ca ati fost desemnati de catre instanta experti tehnici judiciari.
Citeste
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate
  Persoanele fizice/juridice autorizate pot transmite observatii si propuneri la Regulamentul de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin ODG al ANCPI nr. 700/2014, la adresa de mail regulament700@ancpi.ro.
In atentia persoanelor fizice autorizate ce au domiciliul fiscal in judetul Ilfov
  In scopul constituirii Asociatiei locale a Uniunii Geodezilor din Romania pe teritoriul administrativ al judetului Ilfov, conform art. 11 din statut, sunteti convocati sa participati la sedinta adunarii generale ce va avea loc la sediul OCPI Ilfov, vineri 24 octombrie 2014, ora 15.30.
ANUNT - CONT VENITURI
  Codul IBAN aferent contului de venituri proprii, deschis de OCPI Ilfov avand CUI 10086689, la Trezoreria Sector 1 Bucuresti este RO67TREZ70120G330800XXXX.
IN ATENTIA NOTARILOR PUBLICI
  Va aducem la cunostinta faptul ca incepand cu data de 29.09.2014 Compartimentul Depuneri - Eliberari documente Birouri Notariale isi muta activitatea din bulevardul Expozitiei nr. 1A, sector 1, Bucuresti in soseaua Kiseleff nr. 34, sector 1, Intrarea B.
ANUNT
  Avand in vedere numarul mare de lucrari ce trebuiesc solutionate in perioada imediat urmatoare si numarul insuficient de asistenti registratori din cadrul Serviciului de Publicitate Imobiliara, va informam ca solutionarea lucrarilor se va face in ordinea cronologica a inregistrarii acestora in aplicatia RGI.
  Asistentii registratori vor solutiona zilnic in medie 100 lucrari (impartite pe categorii de servicii - exemplu: 30 extrase de informare, 20 extrase de autentificare, 10 intabulari etc).
  In procesul de solutionare al lucrarilor, urgentele vor avea prioritate. Lucrarile au fost realocate si echilibrate pe fiecare categorie de servicii in parte pentru fiecare asistent de catre registratorul sef.
  Estimam ca pana la sfarsitul lunii octombrie cu un efort sustinut si cu colaborarea si intelegerea dumneavoastra sa fie eliminate intarzierile.
  Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si va stam la dispozitie cu informatiile necesare.
Va rugam sa ne comunicati pe adresa de email if@ancpi.ro orice sugestie care ar putea duce la imbunatatirea activitatii si comunicarii dintre noi si dumneavoastra.
  De asemenea, comunicati-ne pe aceeasi adresa de mail disfunctionalitatile identificate de dumneavoastra si sesizati-ne neconformitatile aparute in fluxul de lucru si in relatia cu dumneavoastra.
  In speranta unei relatii parteneriale constructive, in conditiile date, va multumim pentru intelegere.
  Director OCPI Ilfov
  Ruxandra Nicoleta GHIBA
FURNIZARE PLANURI CADASTRALE SCARA 1:2000 SI 1:5000
OCPI Ilfov NU detine planuri cadastrale scara 1:500 si scara 1:1000
  Conform punctului 1.2.7 din Ordinul nr. 39/2009 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de ANCPI si unitatile sale subordonate si a taxei de autorizare pentru persoanele care realizeaza lucrari de specialitate din domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei si anexa nr. 1.15 la regulament de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, aprobat prin ordinul general al ANCPI nr. 700/2014.
  Tariful este de 30 lei/foaie de plan.
  Termenul de solutionare este de 3 zile lucratoare.
  Termenul de solutionare in regim de urgenta este de 1 zi lucratoare, iar tariful este de 150 lei/foaie de plan.
La depunerea cererilor de informatii (Anexa 1.30 la regulament) va rugam sa specificati explicit ce informatii solicitati prin cerere.
Persoana fizica autorizata mandatata de catre proprietar sa depuna cerere pentru schimbarea categoriei de folosinta este obligata sa depuna cererea online insotita de catre fisier cp.
La depunerea cererilor in care se solicita actualizarea de informatii va rugam sa specificati in memoriul tehnic si in cerere in ce consta aceasta actualizarea.
Lista cuprinzand termenele pentru serviciile furnizate de ANCPI si unitatile sale subordonate
  Lista cuprinzand termenele pentru serviciile furnizate de ANCPI si unitatile sale subordonate.
Termene
ORDINUL DIRECTORULUI GENERAL AL ANCPI NR. 700/2014
Privind aprobarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara
  In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 571 din 31.07.2014 s-a publicat Ordinul directorului deneral al ANCPI nr. 700/20014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara, care va intra in vigoare la data de 30.08.2014.
Citeste regulament
PRECIZARI PRIVIND AVIZUL DE CONFORMITATE PENTRU INCEPEREA LUCRARILOR
  Precizari privind avizul de conformitate pentru inceperea lucrarilor.
Citeste
RECTIFICARE INSCRIERI SI RADIERI IN CARTEA FUNCIARA
  Inscrierile si radierile efectuate in cartile funciare nu pot fi rectificate decat pe baza hotararii instantei judecatoresti definitive si irevocabile sau pe cale amiabila, in baza unei declaratii date in forma autentica, de titularul tabular, respectiv de titular, in baza unei documentatii cadastrale.
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
  Pentru a veni in intampinarea procesului de scanare al documentatiilor cadastrale, va rugam ca pe CDul atasat documentatiei cadastrale pe langa fisierele CP si DWG sa fie salvat si fisierul PDF ce contine scanarea intregii documentatii.
  Scanarea se va face in modul GRAYSCALE, 200 DPI si fara paginile albe. Salvarea documentatiei scanate se va face intr-un singur fisier PDF.
PRECIZARI CU PRIVIRE LA ANULAREA NUMERELOR CADASTRALE
  Avand in vedere prevederile adresei ANCPI nr. 1877/27.02.2014 inregistrata in evidentele institutiei cu nr. 2792C/27.02.2014, anularea numerelor cadastrale poate fi realizata in urmatoarele cereri:
    - la solicitarea titularului dreptului de proprietate, in baza formularului tip, in care se va mentiona ca nu a fost folosita documentatia cadastrala in circuitul civil, cu atasarea exemplarelor in original al documentatiei cadastrale;
    - in baza hotararii judecatoresti definitive si irevocabile prin care s-a dispus anularea numerelor cadastrale;
    - de catre oficiul teritorial, in baza referatului de anulare a numerelor cadastrale, intocmit de inspectorul de cadastru si semnat de inginerul sef;
  In cazul in care sunt mai multi proprietari, este necesar acordul tuturor. In cazul in care proprietarii nu mai detin exemplarele originale ce se doresc a fi anulate, este necesar sa se specifice in cerere faptul ca nu le mai detin.
Descarca cerere de anulare numar cadastral
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE SI A NOTARILOR PUBLICI CE UTILIZEAZA APLICATIA RGI
  Va informam ca a fost instalata in productie versiunea 2.82.13 a aplicatiei ETerra RGI. Principala modificare adusa aplicatiei este blocarea posibilitatii de modificare a cererilor dupa solutionarea referatului de completare (butonul "Modifica" nu va mai fi activ dupa ce a fost solutionat referatul de completare).
  Va rugam ca la solutionarea referatelor de completare sa adaugati toate informatiile necesare, inclusiv fisierul CP modificat.
AVIZAREA TEHNICA A EXPERTIZELOR JUDICIARE IN CAZUL CERERILOR CE AU CA OBIECT "GRANITUIREA"
  Oficiul de cadastru si publicitate imobiliara "avizeaza tehnic, exclusiv cu privire la corectitudinea datelor topografice, expertizele judiciare in specializarea topografie, cadastru si geodezie", conform prevederilor art. 1 din Ordinul comun al Ministerului Justitiei nr. 1882/2011 si al ANCPI nr. 1044/2011.
  Avizarea tehnica a expertizelor judiciare se face la solicitarea instantei de judecata care a dispus efectuarea expertizei.
  "Avizarea tehnica a expertizei judiciare consta in receptia tehnica a planului de amplasament si delimitarea a imobilului ce face obiectul expertizei", prin imobil, intelegandu-se "terenul, cu sau fara constructii, de pe teritoriul unei unitati administrativ-teritoriale, apartinand unuia sau mai multor proprietaqri, care se identifica printr-un numar cadastral unic". In acest caz, atat planurile de amplasament si delimitare cat si fisierele cpxml se intocmesc pentru fiecare imobil. Expertiza tehnica judiciara se solutioneaza prin intocmirea de catre inspector a procesului-verbal de receptie in care "se face mentiune despre:
    a. continutul si corectitudinea datelor topografice;
    b. datele folosite , planurile parcelare, planurile topografice, documentatiile cadastrale, comparativ cu cele din baza de date a OCPI teritorial;
    c. amplasamentul si vecinatatile imobilului, existenta eventualelor suprapuneri, priun mentionarea acestora pe planul de amplasament si delimitare a imobilului;"
  In cazul expertizelor avand ca obiect granituire, este necesar ca cererile sa fie inregistrate legat, astfel incat aplicatia eTerra RGI sa permita alocarea acestora unui singur inspector.
Citeste
CERTIFICATELE PRIVIND PERFORMANTA ENERGETICA A CLADIRILOR
  La data de 19 iulie 2013 a intrat in vigoare Legea nr. 159/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor.
  Potrivit dispozitiilor art. 20 alin. (2) din actul normativ modificat, republicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 451 din 23.07.2013: Procesul verbal incheiat cu ocazia receptiei la terminarea lucrarilor si neinsotit de copia de pe certificat este nul de drept.
  Avand in vedere principiile aplicarii legii civile in timp, prevederile mai sus citate sunt aplicabile pentru procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor incheiate ulterior datei de 19.07.2013, indiferent cand a fost emisa autorizatia de construire.
Citeste
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE MEMBRE IN COMISIILE DE APLICARE A LEGII 165/2013
Alaturat gasiti anexele si ghidul pentru completarea anexelor la Normele de aplicate a Legii 165/2013.
Descarca
SOLUTIONAREA REFERATELOR DE COMPLETARE DE CATRE PERSOANELE AUTORIZATE
La solutionarea referatelor de completare va rugam sa incarcati si fiserul cp modificat aferent cererii.
Cererile inregistrate de catre autorizat pot fi modificate doar de catre acesta.
IN ATENTIA NOTARILOR PUBLICI
  Incepand cu data de 25.07.2013 pentru notarii din judetele Bucuresti, Ilfov si Brasov este disponibila optiunea de comunicare "ELECTRONIC (RGI ONLINE)".
  In cazul acestei optiuni veti putea descarca din RGI, de la sectiunea "DOCUMENTE EMISE", extrasele de informare si de autentificare semnate electronic.
  Acestea vor putea fi descarcate din RGI la termen sau in cazul in care cererea este cu taxa de urgenta extrasul va fi disponibil din momentul solutionarii cererii.
  Aceasta optiune se aplica doar cererilor inregistrate Incepand cu 25.07.2013 .
  Pentru problemele intampinate va rugam sa trimiteti mail la adresa suport.rgi@ancpi.ro.
  Manualul aplicatiei RGI pentru notari. Versiunea 1.2. Actuallizat 14.07.2013.
Citeste
  Programul RGI pentru inregistrarea cererilor online.
Acceseaza
 
Utilizarea aplicatiei RGI nu presupune costuri suplimentare din partea birourilor notariale.
 
In cazul in care apar erori in utilizarea aplicatiei va rugam sa utilizati si alt browser web.
 
Alte informatii gasiti accesand pagina de internet a ANCPI, sectiunea NOTARI.
Acceseaza
 
La inregistrarea cererilor va rugam sa completati corect identificatorii imobilului (numar cadastral, carte funciara, identificator electronic).
Fiecare identificator trebuie trecut in campul special destinat.
La OCPI Ilfov identificatorul electronic are o valoare mai mare de 50000.
 
Noutati RGI Versiunea 2.82.07 - 18 iulie 2013
 
- daca o cerere este inregistrata online de un utilizator extern (notar, autorizat), detaliile cererii respective nu mai pot fi modificate de catre utilizatorii interni (referenti relatii cu publicul). Singura informatie care mai poate fi modificata de referent pe o astfel de cerere este bifa "Acte originale". Eventualele corectii ale erorilor de completare a detaliilor trebuie corectate de utilizatorul extern care a inregistrat cererea.
 
- cererile inregistrate online de catre un notar pot fi vizualizate, modificate, procesate si de catre colegii acestuia din acelasi birou notarial.
 
- utilizatorii externi de tip notar au posibilitatea eliberarii documentelor de plata de tip intern (chitanta interna - emisa de aplicatie).
 
- pentru cererile inregistrate online de catre notari se va putea alege modalitatea de plata virament bancar, se va putea emite si tipari factura proforma;
 
- pentru documentele de plata prin virament bancar s-a introdus un nou tip de ordin de plata, numit "Ordin de plata (cont bancar)", iar ordin de plata existent a devenit "Ordin de plata (cont OCPI)". Ordin de plata (cont OCPI) semnifica un OP prin care plata se face de catre solicitant direct in contul OCPIului unde se inregistreaza cererea, contravaloarea nu mai trebuie virata de notar catre OCPI la sfarsitul lunii. Ordin de plata (Cont Notar) semnifica un OP prin care plata se face de catre solicitant in contul notarului. Notarul va vira contravaloarea la sfarsitul lunii.
PROGRAM DE LUCRU AL INSPECTORILOR CU PFA
Programul de lucru al inspectorilor cu persoanele fizice si juridice autorizate (cu exceptia convocarilor) se va desfasura astfel:
Marti 12.00 - 15.00
Joi 9.00 - 12.00
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE/JURIDICE AUTORIZATE
  Informatii cu privire la completarea REGISTRULUI DE EVIDENTA A LUCRARILOR REALIZATE de catre persoanele fizice/juridice autorizate.
Citeste
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
  La depunerea documentatiilor va rugam ca acestea sa fie indosariate in dosar din carton prevazut cu sina.
IN ATENTIA NOTARILOR PUBLICI
  Confirmarea sumelor din borderourile ce cuprind taxele incasate in numele OCPI ILFOV se va face la una din urmatoarele adrese de mail:
Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 - Republicata
  In Monitorul Oficial al Romaniei Partea I nr. 83/07.02.2013 a fost republica Legea Cadastrului si a Publicitatii Imobiliare nr. 7/1996.
Citeste Legea 7/1996 Republicata
In atentia persoanelor fizice si juridice autorizate
  Termenul acordat la nota de completare de 10 zile lucratoare reprezinta termenul in care trebuie finalizata documentatia atat la cadastru cat si la cartea funciara.
  Astfel va rugam sa aveti in vederea ca pentru finalizarea lucrarii la serviciul cadastru sa depuneti nota de completare in maxim 5 zile lucratoare de la data emiterii acesteia, conform art. 10, alin. 4 Ordin 634/2006.
  Termenul persoanei autorizate pentru serviciul cadastru il regasiti inscris pe nota de complerare.
ATENTIE
  Plata tarifelor pentru serviciile prestate de OCPI Ilfov se face OBLIGATORIU in contul RO67TREZ70120G330800XXXX deschis la Trezoreria Sector 1 Bucuresti, CUI 10086689.
  Pentru a putea identifica sumele achitate, in extrasul de cont, va rugam sa precizati la explicatia ordinului de plata, posesorul numarului cadastral pentru care urmeaza sa se presteze serviciul (ex. persoana executata, in cazul in care cererea este depusa de BEJ).
Completare serie autorizat fisier CPXML
  Pentru autorizatiile emise anterior intrarii in vigoare a Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice, aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr. 107/2010 nu a fost reglementat in mod expres ca numarul certificatului de autorizare sa fie format din 4 cifre (ex. 0004).
  Va rugam ca in fisierul CPXML numarul certificatului de autorizare sa fie completat cu "zerouri", astfel incat numarul sa fie format din 4 cifre.
  ATENTIE: CERTIFICATELE DE AUTORIZARE SI STAMPILELE NU SE VOR SCHIMBA!
Legea nr. 219/19.11.2012
 In Monitorul Oficial nr. 789/23.11.2012 a fost publicata Legea nr. 219/19.11.2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 81/2011 si pentru modificarea unor acte normative.
Prin aceasta lege se va modifica modul de intocmire al documentatiilor cadatrale pentru un imobil traversat de limita de demarcare intre intravilanul si extravilanul unei localitati:
"- Daca un imobil este traversat de limita de demarcare intre intravilanul si extravilanul unei localitati din cadrul unei unitati administrativ-teritoriale, acel imobil va fi despartit in doua imobile, pentru care se vor acorda numere cadastrale distinte, unul pentru portiunea din intravilan si altul pentru cea din extravilan."
CitesteLegea 219 din 19 noiembrie 2012
Adresa actualizare program GENERARE CP
  Pentru actualizarea programului Generare CP este necesar ca in campul 'Locatie Actualizare' sa fie trecuta urmatoarea adresa: ftp://195.138.192.11/eterra/generare_cp/productie/versions.xml
Vizualizeaza imagineVizualizare
Programul Generare CP poate fi descarcat de la urmatoarea adresa.
Download
In atentia notarilor publici Ce inregistreaza cereri online la OCPI Ilfov
  Pentru o cat mai rapida solutionare a cererilor depuse online pentru extrasele de informare si extrasele de autentificare (serviciile 272 si 273) va rugam ca dupa inregistrarea cererii sa trimiteti la adresa de mail bcpi.buftea@ancpi.ro sau la numarul de fax 021.22.46.156 cererea inregistrata cu numarul de inregistrare primit in aplicatia RGI.
Inregistrarea cererilor online
  Programul RGI pentru inregistrarea cererilor.
Acceseaza
  Termenul de solutionaare al dosarelor inregistrate online va fi calculat incepand cu data depunerii dosarului la registratura OCPI Ilfov si primirii numarului de inregistrare.
  Pentru obtinerea userului si a parolei pentru inregistrarea cererilor in aplicatia RGI, persoanele fizice autorizate trebuie sa completeze cererea pentru acces online la sistemul informatic.
  Cererea se tipareste, se semneaza si se scaneaza si impreuna cu copii dupa cartea de identitate si certificatul de autorizare si fisierul xls completat se trimit pe mail catre oficiul de cadastru la care s-a facut autorizarea. Titlul mailului trimis trebuie sa fie: "Cerere acces Online la sistemul informatic al ANCPI".
Cerere
  Va rugam ca documentatia depusa sa fie insotita in continuare de suportul magnetic pe care sa fie salvate fisierele CPXML si DXF.
  Modul de selectare al judetului pentru care doriti sa depuneti dosare.
Download
  Este necesar ca cererile inregistrate ce au serviciu postplatit (primesc numar de inregistrare in momentul inregistrarii) sa fie depuse la registratura OCPI Ilfov cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare din momentul inregistrarii.
  Pentru serviciul 261 (inscriere constructii) valoarea ce se plateste se va calcula in felul urmator: Valoarea de impozitare*0.05%+60RON.   Daca pentru imobilul pentru care se face actualizarea cu constructie se face si actualizarea categoriei de folosinta, a numarului postal sau a altor informatii tehnice se va alege ca serviciu secundar serviciul 262 ce se taxeaza cu 60 RON.
  Pentru serviciul 111 (Aviz incepere lucrari) nu se va introduce fisier CPXML.
Act Aditional Nr. 2
  La Protocolul de colaborare nr. 429.312/1.404 incheiat intre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania privind modul de efectuare a operatiunilor de publicitate imobiliara, in aplicarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Citeste
Decizia nr. 7 privind scoaterea din circuitul agricol al terenurilor
  Decizia nr. 7 privind scoaterea din circuitul agricol al terenurilor
Citeste
Legea 133/2012 - Modificarea legii 7/1996
  Va informam ca in Monitorul Oficial al Romaniei Partea I nr. 506/24.07.2012 a fost publicata Legea nr. 133/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2010 privind modificarea si completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996
Citeste
In atentia persoanelor fizice autorizate
  Va informam ca pe data de 20.07.2012 va avea loc sedinta cu PFA la sediul OCPI Ilfov la ora 12.00.
  Din cauza faptului ca nu dispunem de spatiu necesar pentru a putea primi toate PFA, va rugam sa desemnati 7 PFA care sa participe si sa identifice pana la aceasta data problemele care doriti sa fie discutate la sedinta.
  Avem rugamintea ca pana la data de 15.07.2012 PFA sa transmita lista cu problemele ce urmeaza a fi discutate si cu cele 7 PFA desemnate
In atentia persoanelor fizice / juridice
  Va informam ca in cursul zilei de vineri 01 iunie 2012, va avea loc portarea numerelor de telefon existente la OCPI Ilfov din reteaua Romtelecom in reteaua Orange.
  In intervalul de portare a numerelor, respectiv intervalul orar 09 - 18, poate exista o perioada de aproximativ doua ore de nefunctionalitate a numerelor de telefon.
  Ne cerem scuze pentru aceste incoveniente si va multumim pentru intelegere!
Incepand cu data de 07.05.201 este disponibila o noua versiune a programului Generare CP - 2.78.14.0
  Puteti actualiza noua versiune prin download de la adresa http://ancpi.ro/pages/download.php?lang=ro sau prin autoupdate(prin intermediul aplicatiei Generare CP cu conditia existentei accesului la internet in momentul pornirii aplicatiei).
 
Fisierele CP intocmite in versiunea 2.78.13.0 mai sunt permise la inregistrare pana la data de 14.05.2012.
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate ce au domiciliul in judetul Ilfov
  Avand in vedere adresa ANCPI nr 6070/26.04.2012 prin care s-a dispus derularea actiunii de verificare a registrelor de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate si a registrelor de evidenta a lucrarilor verificate tinute de persoanele fizice/juridice autorizate conform anexei 7 la regulamentul aprobat prin Ordinul Directorului General ANCPI, persoanele fizice/juridice ce au domiciliul fiscal in judetul Ilfov sunt instiintate ca trebuie sa prezinte pana vineri 11 mai 2012 registrele mai sus indicate pentru perioada 01.01.2012 - 31.03.2012.
  Neprezentarea registrelor la termenul stabilit atrage sanctionarea persoanelor fizice/juridice autorizate ce au domiciliul fiscal in judetul Ilfov.
Citeste
Decizia numarul 4
  Privind intocmirea documentatiilor cadastrale in cazul unitatilor individuale dintr-un condominiu
Citeste
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate ce au domiciliul in judetul Ilfov
  Avand in vedere verificarile trimestriale ale persoanelor fizice si juridice autorizate, in urma carora s-au constatat neregului in activitatea acestora, pentru remedierea aspectelor sesizate, persoanele fizice si juridice autorizate ce au domiciliul fiscal in judetul Ilfov, sunt convocate sa participe la sedinta ce va avea loc MARTI 03 Aprilie 2012 ora 13.00.
Citeste
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate
  Conform prevederilor art. 24, alin.1), lit.c) si art.38, lit.l), din Regulamentul aprobat prin Ordinul Directorului General al A.N.C.P.I. nr. 107/29.mar.2010, persoanele fizice/juridice au obligatia sa intocmeasca si sa tina la zi un registru de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate, dupa caz, conform anexei nr. 7 la regulament si conform aceluiasi regulament, mai au obligatia sa puna la dispozitia O.C.P.I. sau A.N.C.P.I., pentru verificare aceste registre de evidenta.
  Incepand cu data de 05.03.2012, pana la data de 21.03.2012, persoanele fizice/juridice autorizate, ce au sediul fiscal pe raza judetului Ilfov si nu au depus inca registrul de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate pentru ultimul trimestru al anului 2011, respectiv perioada 01.10.2011-31.12.2011, sunt rugate sa depuna la sediul O.C.P.I. Ilfov acest registru.
  Nedepunerea registrului de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate in termenul solicitat atrage dupa sine sanctionarea persoanelor fizice/juridice autorizate, conform prevederilor Ordinului 107/29.mar.2010.
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate
  In programul GENERARE CP este obligatoriu ca SERIA AUTORIZAT sa fie completata dupa urmatorul format: RO-IF-F NR, XXXX. Inainte de NR este un spatiu, apoi este o virgula si dupa virgula este iar spatiu.
  Fisierele CP care nu respecta aceasta regula nu vor mai putea fi inregistrare in RGI.
Citeste
In atentia persoanelor fizice/juridice autorizate de OCPI ILFOV
  Persoanele fizice/juridice autorizate de OCPI Ilfov sunt instiintate ca trebuie sa prezinte pana luni 20.02.2012 registrele de evidenta a lucrarilor pentru perioada 01.10.2011 - 31.12.2011
Citeste
In atentia expertilor tehnici judiciari
  Conform ordinului cu numarul 1882C/12.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului privind avizarea tehnica a expertizelor tehnice judiciare efectuate de expertii tehnici judiciari, in baza prevederilor articolului 9, va informam ca programul de lucru cu expertii tehnici judiciari este in fiecare joi intre orele 13.00 - 15.00 la camera 9.
REDEPUNERE DOCUMENTATII
  La redepunerea documentatiilor cadastrale dupa o perioada de 120 de zile este obligatoriu sa depuneti si actele de proprietate in copie legalizata.
Invitatie seminar stiintific
Centrul de Cercetare in Geodezie Spatiala, Fotogrammetrie, Teledetectie si G.I.S. are onoarea sa va invite sa participati la Seminarul stiintific avand ca tema: Oferta educationala, de cercetare si aplicativa a Centrului de Cercetare in Geodezie Spatiala, Fotogrammetrie, Teledetectie si G.I.S..
Citeste
In atentia tuturor persoanelor autorizate
Va informam ca din data de 03.01.2012, odata cu implementarea unei noi versiuni a programului RGI, nu vor fi acceptate decat fisiere cp realizate cu versiunea 2.78.10 a programului Generare CP. Noua versiune a programului o puteti descarca de pe siteul www.ancpi.ro.
Totodata la inregistrarea cererilor, aplicatia solicita obligatoriu completarea adresei si a CNPului solicitantului si deponentului.
Citeste
Program registratura OCPI ILFOV
In perioada 20 - 30 decembrie programul registraturi OCPI Ilfov este pana la ora 15.
Citeste
In Atentia Persoanelor Fizice / Juridice autorizate
Conform Ordinului 107/2010, Anexa 6, Modelul stampilelor pentru personele fizice si juridice autorizate este urmatorul:
Citeste
In Atentia Persoanelor Fizice / Juridice autorizate cu sediul in Judetul Ilfov
Avand in vedere adresa A.N.C.P.I. nr. 1046215/2011 prin care s-a dispus derularea actiunii de verificare a registrelor de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate si a registrelor de evidenta a lucrarilor verificate tinute de persoanele fizice/juridice autorizate conform Anexei 7 la Regulamentul aprobat prin Ordinul Directorului General al A.N.C.P.I..
Persoanele fizice/juridice autorizate cu sediul in Judetul Ilfov sunt instiintate ca trebuie sa prezinte pana Vineri – 28 octombrie 2011 registrele mai sus indicate pentru Trimestrul III-perioada 01.07.2011- 30.09.2011.
In Atentia Persoanelor Fizice / Juridice autorizate
Fotografiile imobilului vor contine detaliile necesare in vederea identificarii acestuia, respectiv imagini ale condominiului (blocului) in cazul documentatiilor cadastrale intocmite pentru unitati individuale (apartament) si imagini preluate pe limitele imobilului, in cazul terenurilor cu sau fara constructii. Acestea vor fi depuse in format analogic si vor constitui piese ale documentatiei cadastrale.
Citeste
In Atentia Persoanelor Fizice / Juridice autorizate de OCPI ILFOV
Avand in vedere adresa ANCPI nr. 1041161/2011 prin care s-a dispus derularea actiunii de verificare a registrelor de evidenta a lucrarilor de specialitate realizate/refuzate si a registrelor de evidenta a lucrarilor verificate tinute de persoanele fizice/juridice autorizate conform Anexei 7 la Regulamentul aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI.
Persoanele fizice/juridice autorizate de OCPI Ilfov sunt instiintate ca trebuie sa prezinte pana VINERI - 15 IULIE 2011 registrele mai sus indicate pentru perioada 01.01.2011 - 30.06.2011.
Citeste
Radierea unei constructii din evidentele de cadastru si publicitate imobiliara
Operatiunea de radiere a unei constructii din sistemul informatic de cadastru si publicitate imobiliara se efectueaza, la cererea proprietarului, in felul urmator:
Citeste
MODIFICARE ORDIN 634
In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 407/09-06-2011 s-a publicat Ordinul pentru modificarea si completarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 634/2006.
Ordinul intra in vigoare in 30 de zile de la data publicarii.
Citeste
CORESPONDENTA CATEGORII DE FOLOSINTA
Informare privind corespondenta dintre categoria de folosinta inscrisa in cartea funciara (e-Terra CF) si subcategoria de folosinta mentionata pe planul de amplasament si delimitare:
Avand in vedere faptul ca in aplicatia informatica e-Terra au fost introduse categoriile de folosinta conform Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, aprobat prin Ordinul MAP nr. 534/2001, iar pe planul de amplasament si delimitare este precizata o subcategorie de folosinta, consideram ca, pentru realizarea corespondentei datelor din documentele in format analogic si digital, se poate proceda astfel:
La introducerea datelor in fisierul CP, persoana fizica autorizata va selecta categoria de folosinta pentru imobilul in cauza din lista categoriilor de folosinta introduse in aplicatie, iar la rubrica Observatii/Referinte se poate completa subcategoria de folosinta, conform PAD.
Persoanele fizice pot depune in continuare la OCPI/ANCPI dosarele pentru emiterea certificatelor de autorizare pentru geodezii cu drept de semnatura/reinnoirea certificatelor de autorizare emise anterior anului 2007 de catre ANCPI/OCPI.
Incepand din data de 14.12.2010, geodezii cu drept de semnatura si persoanele fizice autorizate anterior anului 2007, nu mai pot depune lucrari spre avizare la OCPI/ANCPI, potrivit articolului 54 alin(5) din Regulamentul privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane. Lista certificatelor de autorizare reinnoite, emise de ANCPI sunt afisate pe siteul www.ancpi.ro la sectiunea Autorizati.
Avand in vedere prevederile art. 54 alin. (3) si (4) din Ordinul 107/2010 publicat in Monitorul Oficial nr. 231/13.04.2010, precum si adresa A.N.C.P.I. nr. 440353/16.11.2010, termenul pana la care se pot depune dosarele pentru emiterea certificatelor de autorizare pentru geodezii cu drept de semnatura/reinnoirea certificatelor de autorizare emise anterior anului 2007 de catre O.C.P.I. ILFOV este de 13.12.2010.
Dupa aceasta data, geodezii cu drept de semnatura si persoanele fizice autorizate anterior anului 2007, care nu au solicitat eliberarea/reinnoirea certificatului de autorizare nu mai pot depune lucrari pentru avizare/receptie la O.C.P.I. ILFOV, potrivit art. 54 alin. (5) din Regulamentul mai sus mentionat.
Incepand cu data de 14.12.2010, inainte de depunerea lucrarilor pentru avizare/receptie la O.C.P.I. ILFOV, persoana fizica autorizata va depune o adresa ce are caracter informativ la care va anexa copie dupa certificatul de autorizare si stampila cu specimenul de semnatura.
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE SI JURIDICE AUTORIZATE
Prin prezenta va informam ca in urma verificarii documentatiilor cadastrale depuse spre receptionare la O.C.P.I. Ilfov, Serviciul de cadastru, Biroul verificari si receptie lucrari s-a confruntat cu urmatoarele probleme, ceea ce a condus la emiterea a numeroase note de completare:
- pe planul de amplasament si delimitare, precum si in fisierul cpxml nu se mentioneaza numarul tarlalei si cel al parcelei. O.C.P.I. Ilfov are evidenta imobilelor dupa numarul tarlalei si al parcelei, nu dupa numar postal.
- pe planul de amplasament si delimitare nu se mentioneaza vecinatatile, precum si dimensiunile imobilului in cauza.
- schitele de pe planul de amplasament si delimitare nu sunt intocmite la o scara convenabila (sunt ilizibile).
- in cazul documentatiilor de dezmembrare, alipire, inscrierea unei constructii noi, modificare de limita, modificare de suprafata verificati categoria de folosinta si suprafata imobilului anterior avizat, deoarece categoria de folosinta si suprafata imobilului din noua documnetatie trebuie sa fie aceleasi cu cele anterior avizate. in caz contrar pentru aceste imoblile trebuie sa se faca actualizare informatii conform serviciului 2.6.2.
- va recomandam ca inainte de a inregistra o documentatie cadastrala, pentru a evita eventualele probleme, sa depuneti solicitari de informatii.
Pentru a se respecta termenele finale ale documentatiilor si pentru o buna colaborare cu persoanele fizice autorizate, va rugam sa aveti in vedere cele mentionate mai sus.
Daca in urma verificarii documentatiilor, se constata ca o persoana fizica autorizata repeta aceleasi greseli, se va recurge la avertismente si sanctionari.
MODUL DE SOLUTIONARE AL SUPRAPUNERILOR IN CAZUL IMOBILELOR INSCRISE IN CARTEA FUNCIARA
Referitor la aplicarea prevederilor Ordinului Directorului General al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 415/2009 pentru completarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara, aprobat prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 634/2006 cu completarile si modificarile ulterioare...
Citeste
IN ATENTIA PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE
In conformitate cu prevederile art. 54, alin. 4 din Regulament "Persoanele fizice autorizate de ANCPI/OCPI anterior anului 2007, in temeiul regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, aprobat prin Ordinul ministrului administratiei publice nr. 538/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligate ca in termen de 8 luni de la intrarea in vigoare a prezentului regulament sa isi reinnoiasca certificatul de autorizare si stampila, prin depunerea unui nou dosar de autorizare care sa contina certificatul vechi si stampila, cu plata tarifelor legale, fara reexaminare".
Citeste
OBLIGATIVITATE PREZENTARE CONVOCARI
Persoanele fizice si juridice autorizate au obligatia conform regulamentului sa se prezinte la convocari sau sa anute din timp motivele pentru care nu se pot prezenta.
Conform art. 27, al (3) din ordinul 134/2009, OCPI Ilfov are obligatia de a suspenda autorizatia pe 3 luni in cazul neprezentarii.
Citeste
Urmarire cereri RGI - eTerra
Pentru urmarirea starii cererilor inregistrate in aplicatia RGI in cadrul OCPI Ilfov accesati urmatoarea pagina.
Pagina urmarire cereri ANCPI
CONVOCARI AUTORIZATI
In conformitate cu Legea 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International, bugetul alocat convocarilor prin posta a fost suspendat.
In vederea comunicarii convocarilor catre autorizati, va rugam a inainta un referat catre biroul de registratura cu numarul de telefon, fax si adresa de email.
Citeste
COPII PAD - ACTE
Avand in vedere implementarea aplicatiei E-Terra la nivelul OCPI Ilfov, pentru posibilitatea conversiei cartilor funciare in formatul prestabilit de noua aplicatie si pentru solutionarea cat mai rapida a cererilor formulate de dumneavoastra, va rugam sa atasati copii dupa planurile de amplasament si delimitare avizate, precum si dupa ultimul act de proprietate.
Pentru urmarirea starii cererilor inregistrate in aplicatia RGI in cadrul OCPI Ilfov accesati urmatoarea pagina.Pagina urmarire cereri ANCPI
Oficiul de cadastru si publicitate imobiliara Ilfov
O.C.P.I. ILFOV - ca institutie publică reprezentând A.N.C.P.I. la nivelul judetului Ilfov- controlează si îndrumă toate activitătile privind:
cadastrul: identificarea, inregistrarea si reprezentarea cartografica a corpurilor de proprietate (imobile, terenuri), respectiv constituirea oficiala a unei evidente tehnice;
cartea funciara: inscrierea actelor si faptelor juridice referitoare la imobilele din judet (publicitatea imobiliara);
geodezia/topografia: masuratori terestre de referinta pe teritoriul judetului; masuratori de corpuri de proprietate;
cartografia: arhivarea si administrarea de harti si planuri.